Автотээврийн үндэсний төвийн Хөдөлгөөний удирдлагын хэлтсээс тээврийн үйлчилгээтэй холбоотой бүх мэдээлэл, үйлчилгээг нэг дороос авах боломжтой нэгдсэн лавлах үйлчилгээг нэвтрүүлсэн байна. Энэ талаар Автотээврийн үндэсний төвийн дэд захирал Ш.Батсайханаас тодрууллаа.
-Нэгдсэн лавлах төвөөс иргэд ямар үйлчилгээг авах боломжтой вэ?
-“Авто тээврийн нэгдсэн лавлах 1900-1234” тусгай дугаарын үйлчилгээгээр автотээврийн салбартай холбоотой бүх мэдээ, мэдээллийг авах боломжтой. Тээврийн хэрэгслийн шилжилт хөдөлгөөн, импортын бүртгэл, тээврийн хэрэгслийн архив, лавлагаа, техникийн хяналтын үзлэг, оношилгоо, тээвэрлэлт, улс хот хоорондын чиглэл, үнэ тариф, онлайн билет захиалга, тээврийн хэрэгслийн татвар, даатгал, зам гарц хааж зогссон тээврийн хэрэгслийн эзэмшигчтэй холбох, АТҮТ-ийн холбогдолтой гомдол зэрэг маш олон төрлийн мэдээлэл, үйлчилгээг авч болно.
-Цагийн хуваарь нь ямар байдаг юм бол. Амралтын өдөр ажиллах уу?
-Амралтын өдөр ажиллана. Өдөр бүр 07:00-10:00 цагийн хооронд ажилладаг. Ажлын өдөр гурван шугам, амралтын өдөр хоёр шугам ажиллаж байна.
-Иргэд ихэвчлэн ямар үйлчилгээг авахаар лавлах төвд хандаж байна вэ. Ийм нэгдсэн лавлах байдаг гэдгийг сайн мэдэхгүй байх?
-Зорчих үйлчилгээтэй холбоотой дуудлага нийт дуудлагын 20 орчим хувийг эзэлдэг. Харин нийт дуудлагын 40-45 орчим хувийг иргэд нэг нэгнийхээ тээврийн хэрэгслийг хааж зогссонтой холбоотой дуудлага байдаг. Манай лавлах үйлчилгээнд иргэдээс ирдэг гомдол бол утас нь байнга ярьж байдаг гэдэг. Операторууд зэрэг ярьж байх тохиолдолд таны дуудлага давхцаж орж ирсэн бол аль нэг оператор яриагаа дуусгатал таны дуудлагад хариулт өгөх боломжгүй юм. Тиймээс иргэд хүлээцтэй хандаж, дахин дахин дуудлага хийх хэрэгтэй гэж зөвлөх байна. Мөн ачааллаа тооцож үзэн нэмэлтээр шугам холбох, лавлах үйлчилгээний ажилтны тоог нэмэх, ажлын цагийг уртасгах чиглэлээр тодорхой ажлуудыг хийхээр төлөвлөж байгаа.
-Машин хааж зогссон тээврийн хэрэгслийн эзэнтэй нь холбож өгнө гэсэн үг үү. Иргэд нэгнийхээ машиныг хааж зогсох тохиолдол маш их байдаг шүү дээ. Лавлах төв үүнийг яаж зохицуулдаг юм бэ?
-Хэрэв таны машиныг хааж зогссон машины эзэн холбогдох дугаараа үлдээгээгүй тохиолдолд 1900-1234 утсанд холбогдож, тухайн машины утасны дугаарыг хэлж, лавлах төвөөр дамжуулан эзэнтэй нь холбогдох боломжтой. Манай мэдээллийн ажилтан уг машины эзэнтэй холбогдож, машинаа холдуулахыг мэдэгдэнэ. Түүнээс биш иргэний гар утасны дугаар зэрэг хувийн мэдээллийг бусдад өгөх боломжгүй гэдгийг анхаарах хэрэгтэй юм. Энэ асуудлаар манайд хандаж байгаа иргэд ихэвчлэн тухайн машины эзнийх нь утасны дугаарыг өгөхийг шаарддаг. Энэ нь иргэний хувийн мэдээлэл учраас өгөх боломжгүй байдаг юм.
-Нийтийн тээврийн үйлчилгээний талаар санал, гомдолыг лавлах төвд мэдээллэж болох уу. Санал гомдол хүлээж авах утаснууд нь ихэвчлэн ажилладаггүй шүү дээ?
-Болно. Лавлах төвд ирж байгаа дуудлагын 7-8 хувийг нийтийн тээврийн үйлчилгээтэй холбоотой санал гомдол байдаг. Иргэдээс ирж буй гомдлыг бүртгэж аваад холбогдох эзэнд нь хүргэж, гомдол гаргасан иргэнд хариу мэдээллийг заавал өгдөг. Харин нийслэлийн нийтийн тээвэртэй холбоотой санал, гомдлыг нэгтгээд, Нийслэлийн нийтийн тээврийн газарт хүргүүлдэг.