ХУРААХ

ҮЙЛ ЯВДЛЫН ТОВЧООН

Монгол Улсын нийт хүн ам

"Air India”-гийн нисгэгчийн энгийн хэрнээ аймшигт алдаа

O.Admin
7 цагийн өмнө

Гол алдаа:

• Гүүрэн дугуйгаа татаж аваагүй

Мэргэжлийн нисгэгчдийн үзэж байгаагаар, нислэгийн үед дугуйгаа татаагүй байснаар онгоцонд маш их агаарын эсэргүүцэл үүсч, хурд нэмэгдэж чадаагүй. Энэ нь хөөрөхөд саад болж, осолд хүргэсэн байж магадгүй.

• Далавчны агаарын хаалтыг (flaps) андуурч буцаан татсан

Зарим нисэхийн шинжээчид тус нислэгийн хоёр дахь нисгэгч дугуйг татахын оронд андуурч далавчны флапсыг татсан байж болзошгүй гэж дүгнэж байна. Ингэснээр онгоц хөөрөлтөд шаардлагатай өргөлтийн хүчийг алджээ.

Яагаад энэ алдаа ноцтой вэ?

• Дугуй ба далавчны флапс = хурд ба өргөлтөд чухал нөлөөтэй

Гүүрэн дугуйгаа татаагүйгээс маш их чирэл (эсэргүүцэл) үүснэ, флапсыг эрт татвал өргөлт буурна. Энэ хоёр нийлээд онгоц хөөрч чадахгүйд хүргэдэг.

• Сэргээх боломж бараг байгаагүй

Нислэгийн эхний 1 минутаас бага хугацаанд “Mayday, mayday, thrust not achieved” (Туслаарай, хүч хангалтгүй байна) гэсэн яаралтай дуудлага өгсөн. Энэ нь ослоос зайлсхийх боломж бараг байгаагүйг илтгэнэ.

• Олон хүний амь эрсэдсэн

Онгоц коллежийн дотуур байран дээр унаж, онгоцон доторх бараг бүх хүн болон дотуур байранд байсан иргэд амь насаа алдсан. Албан ёсны мөрдөн шалгалт үргэлжилж байгаа ч флапс болон дугуйны андуурсан ажиллагаа гол шалтгаан болж магадгүйг харуулж байна.

Эх сурвалж: Mirror.co